Tri božje osebe
Tri božje osebe
Tri božje osebe se nam razodenejo življenjsko. Moč Najvišjega je obsenčila Marijo in spočela je Jezusa. Bog je postal človek. Učlovečenje Božjega Sina hkrati razodene vse tri božje osebe. Kakor njegov prihod na zemljo tako tudi njegov odhod z zemlje zaznamuje opozorilo na vse tri božje osebe, ko Jezus pred vnebohodom apostolom naroči: »Krščujte jih v imenu Očeta in Sina in Svetega Duha!«
Prvo berilo (Prg 8,22–31) nam preusmeri misli tja, kjer vse človeštvo od pradavnine prihaja do spoznanja Boga. To je stvarstvo. Stvarstvo ni delo ene same božje osebe, ampak vseh treh. Njega, ki je v »začetku … ustvaril nebo in zemljo«, Božji Sin imenuje Oče. Toda Stvarnik ni samo Oče, kajti Božji Sin, Beseda je Bog: »vse je po njej nastalo in brez nje ni nič nastalo, kar je nastalega«. Pa tudi tretjo božjo osebo, Svetega Duha, kličemo: »O, pridi, Stvarnik, Sveti Duh!« Njemu velja hvalospev božji modrosti pri stvarjenju.
Z bogoslužno rabo tega odlomka Svetega pisma na praznik Sve...