Stebri sodobne šole
Stebri sodobne šole
Iskanje odgovora na vprašanje, »koliko človeka gre v sodobno šolo«
Udeleženci šestega foruma za dialog med vero in kulturo, ki ga je v hrvaškem Lovranu 26. in 27. marca priredil Medškofijski odbor za kulturo (MOK), so razpravljali o šoli kot »velikem problemu našega časa«.
Cilj dvodnevnega druženja pod Učko ni bil, kot je pojasnil voditelj MOK-a Milan Knep, »oblikovanje prispevka za novo belo knjigo o slovenski šoli«, prav tako ne »nekakšna daljna priprava na spreminjanje šolske zakonodaje« ali »interni premislek Cerkve na Slovenskem, kako želi v prihodnje posegati na področje izobraževanja«. Osrednji namen posveta je bil »svobodna refleksija različno mislečih«, ki se odpoveduje prepričevanju bodisi že prepričanih ali drugače mislečih, saj izhaja iz spoznanja, da se stvari začnejo spreminjati že, ko pozorno prisluhnemu drug drugemu.
V tak razpravni okvir so bili umeščeni nastopi pedagoških...
Udeleženci šestega foruma za dialog med vero in kulturo, ki ga je v hrvaškem Lovranu 26. in 27. marca priredil Medškofijski odbor za kulturo (MOK), so razpravljali o šoli kot »velikem problemu našega časa«.
Cilj dvodnevnega druženja pod Učko ni bil, kot je pojasnil voditelj MOK-a Milan Knep, »oblikovanje prispevka za novo belo knjigo o slovenski šoli«, prav tako ne »nekakšna daljna priprava na spreminjanje šolske zakonodaje« ali »interni premislek Cerkve na Slovenskem, kako želi v prihodnje posegati na področje izobraževanja«. Osrednji namen posveta je bil »svobodna refleksija različno mislečih«, ki se odpoveduje prepričevanju bodisi že prepričanih ali drugače mislečih, saj izhaja iz spoznanja, da se stvari začnejo spreminjati že, ko pozorno prisluhnemu drug drugemu.
V tak razpravni okvir so bili umeščeni nastopi pedagoških...