Plamteča prepričljivost
Plamteča prepričljivost
Križev pot Jane Vizjak v galeriji Ars sacra v Mariboru
Slikarka Jana Vizjak se v štajerski prestolnici predstavlja s »Potjo srca«, kot je naslovila slike križevega pota, ki izpričujejo njeno globoko predanost svetopisemskemu sporočilu in s tem tudi duhovnemu in etičnemu poslanstvu slikarstva. »V vseh upodobljenih postajah križevega pota je zajela človeško bolečino in predanost božji volji, zato je vso bivanjsko temino obžarila s sijem nadzemskosti« – kot je zapisal Milček Komelj, Vizjakova z veliko likovno mehkobo, ki izžareva sočutno toplino, lahko tako prepričljivo oživlja tudi mistično tleče podobe Jezusovega obličja in srca. »Podobe križevega pota so po intimnosti in izrazni moči doživetja v sodobnem slovenskem slikarstvu povsem izjemne in jih je mogoče primerjati z mistiko in čustveno predanostjo slovenskega baroka.« Komelj ustvarjanje Vizjakove, »ki se je osredotočila samo na notranjo vsebino, brez sleherne ilustr...
Slikarka Jana Vizjak se v štajerski prestolnici predstavlja s »Potjo srca«, kot je naslovila slike križevega pota, ki izpričujejo njeno globoko predanost svetopisemskemu sporočilu in s tem tudi duhovnemu in etičnemu poslanstvu slikarstva. »V vseh upodobljenih postajah križevega pota je zajela človeško bolečino in predanost božji volji, zato je vso bivanjsko temino obžarila s sijem nadzemskosti« – kot je zapisal Milček Komelj, Vizjakova z veliko likovno mehkobo, ki izžareva sočutno toplino, lahko tako prepričljivo oživlja tudi mistično tleče podobe Jezusovega obličja in srca. »Podobe križevega pota so po intimnosti in izrazni moči doživetja v sodobnem slovenskem slikarstvu povsem izjemne in jih je mogoče primerjati z mistiko in čustveno predanostjo slovenskega baroka.« Komelj ustvarjanje Vizjakove, »ki se je osredotočila samo na notranjo vsebino, brez sleherne ilustr...