Religijska podhranjenost
Religijska podhranjenost
Mednarodni posvet o pomenu in perspektivah verskega pouka
V Sloveniji religija ni vrednota, ki bi imela pozitivno mesto v vzgojno-izobraževalnem sistemu, kar ne ostaja brez posledic, je bila ena izmed ugotovitev posveta o verskem pouku, ki so ga 26. in 27. novembra priredili v Zavodu sv. Stanislava v Ljubljani.
V izhodišče posveta so prireditelji postavili ugotovitev, da je verski pouk sestavni del šolskega kurikula v domala vseh evropskih državah, namen tega šolskega predmeta pa ni uvajanje v versko življenje, temveč seznanitev učencev s pomembnostjo religiozne razsežnosti v zgodovini in danes. To pa se ne dogaja v Sloveniji, kjer verski pouk kot drugim enakovreden predmet, in sicer pod imenom vera in kultura, poučujejo samo na štirih zasebnih katoliških gimnazijah, ki jih obiskuje le drobec slovenske dijaške populacije. (Mimogrede: tudi s cerkvene strani kritično vrednoten izbirni predmet verstva in etika, ki ga ponujajo javne osno...
V Sloveniji religija ni vrednota, ki bi imela pozitivno mesto v vzgojno-izobraževalnem sistemu, kar ne ostaja brez posledic, je bila ena izmed ugotovitev posveta o verskem pouku, ki so ga 26. in 27. novembra priredili v Zavodu sv. Stanislava v Ljubljani.
V izhodišče posveta so prireditelji postavili ugotovitev, da je verski pouk sestavni del šolskega kurikula v domala vseh evropskih državah, namen tega šolskega predmeta pa ni uvajanje v versko življenje, temveč seznanitev učencev s pomembnostjo religiozne razsežnosti v zgodovini in danes. To pa se ne dogaja v Sloveniji, kjer verski pouk kot drugim enakovreden predmet, in sicer pod imenom vera in kultura, poučujejo samo na štirih zasebnih katoliških gimnazijah, ki jih obiskuje le drobec slovenske dijaške populacije. (Mimogrede: tudi s cerkvene strani kritično vrednoten izbirni predmet verstva in etika, ki ga ponujajo javne osno...