Zgodba, ki mora postati film
Zgodba, ki mora postati film
21-letni David Sipoš s Ptuja kot otrok ni rad gledal televizije. Kamero je prvič držal v rokah šele pred tremi leti na misijonskem taboru Pota v Albaniji, konec letošnjega poletja pa so oba njegova kratka pripovedna filma Ura in Dedek že predvajali v večernem terminu na prvem programu Televizije Slovenija.
David Sipoš, mlad filmski režiser
21-letni David Sipoš s Ptuja kot otrok ni rad gledal televizije. Kamero je prvič držal v rokah šele pred tremi leti na misijonskem taboru Pota v Albaniji, konec letošnjega poletja pa so oba njegova kratka pripovedna filma Ura in Dedek že predvajali v večernem terminu na prvem programu Televizije Slovenija. Kot režiser se je predstavil na filmskih festivalih na Danskem in v Avstriji, letos pa je s filmoma na festivalu krščanskih filmskih ustvarjalcev zasedel prvo mesto. V preteklem letu je posnel štiri filme tudi za Mladi val. Ogromno se je naučil sam, zdaj pa bo znanje dobival tudi na študiju filmske režije na AGRFT.
Kako si se učil te precej zahtevne in kompleksne umetnosti?
Moj prvi film je delo na prvo žogo in tudi nadaljnji filmi so bili eksperimenti, kaj lahko ustvarim, ne da kogarkoli karkoli vpr...
21-letni David Sipoš s Ptuja kot otrok ni rad gledal televizije. Kamero je prvič držal v rokah šele pred tremi leti na misijonskem taboru Pota v Albaniji, konec letošnjega poletja pa so oba njegova kratka pripovedna filma Ura in Dedek že predvajali v večernem terminu na prvem programu Televizije Slovenija. Kot režiser se je predstavil na filmskih festivalih na Danskem in v Avstriji, letos pa je s filmoma na festivalu krščanskih filmskih ustvarjalcev zasedel prvo mesto. V preteklem letu je posnel štiri filme tudi za Mladi val. Ogromno se je naučil sam, zdaj pa bo znanje dobival tudi na študiju filmske režije na AGRFT.
Kako si se učil te precej zahtevne in kompleksne umetnosti?
Moj prvi film je delo na prvo žogo in tudi nadaljnji filmi so bili eksperimenti, kaj lahko ustvarim, ne da kogarkoli karkoli vpr...