Kdor je s Kristusom, se ne boji
Kdor je s Kristusom, se ne boji
Papež Benedikt XVI. o sv. Pavlu v sredo, 14. januarja
Med pismi pavlinske zbirke pisem sta pismi Kološanom in Efežanom, ki ju moremo v neki meri imeti za dvojčka. Obe vsebujeta namreč takšne izraze, ki so samo v njima. /.../
Kristus vodi Cerkev
Še pomembnejša je ugotovitev, da je samo v teh dveh pismih naziv »glava«, kephalé, dodeljen Kristusu. Ta naziv se uporablja v dveh pomenih. Kristus je najprej pojmovan kot glava Cerkve (prim. Kol 2,18–19 in Ef 4,15–16). To pomeni dvoje: predvsem, da je vladar, voditelj, odgovorni; Kristus vodi krščansko skupnost kot njen poglavar in njen Gospod (prim. Kol 1,18): »On je glava telesa, to je Cerkve.« Drugi pomen pa izraža, da je Kristus kakor glava, ki oskrbuje in oživlja vse ude telesa, katerim je predpostavljen (po Kol 2,19 se je dejansko treba »držati glave, iz katere se vse telo hrani in povezuje po členkih in sklepih«): Kris...
Med pismi pavlinske zbirke pisem sta pismi Kološanom in Efežanom, ki ju moremo v neki meri imeti za dvojčka. Obe vsebujeta namreč takšne izraze, ki so samo v njima. /.../
Kristus vodi Cerkev
Še pomembnejša je ugotovitev, da je samo v teh dveh pismih naziv »glava«, kephalé, dodeljen Kristusu. Ta naziv se uporablja v dveh pomenih. Kristus je najprej pojmovan kot glava Cerkve (prim. Kol 2,18–19 in Ef 4,15–16). To pomeni dvoje: predvsem, da je vladar, voditelj, odgovorni; Kristus vodi krščansko skupnost kot njen poglavar in njen Gospod (prim. Kol 1,18): »On je glava telesa, to je Cerkve.« Drugi pomen pa izraža, da je Kristus kakor glava, ki oskrbuje in oživlja vse ude telesa, katerim je predpostavljen (po Kol 2,19 se je dejansko treba »držati glave, iz katere se vse telo hrani in povezuje po členkih in sklepih«): Kris...