Strah za vse življenje
Strah za vse življenje
Govorijo naj žrtve – pričevanje deklice s Petrička
»O tem, ali in do kdaj je v Sloveniji obstajal komunizem kot totalitarizem, imajo pravico govoriti predvsem njegove žrtve. Nekulturno in politično nehigienično je, da imajo pri vrednotenju lastnih dejanj glavno besedo nosilci nekdanje komunistične oblasti, njihove oprode in pristaši,« je v govoru na slovesnosti ob prvem evropskem dnevu spomina na žrtve totalitarnih in avtoritarnih sistemov na gradu Rajhenburg v Brestanici 23. avgusta dejal zgodovinar dr. Stane Granda. V času, ko se zaradi parlamentarnega (ne)sprejemanja znane resolucije Evopskega parlamenta o evropski vesti in totalitarizmu ter sprememb zakonov o žrtvah vojnega nasilja in o vojnih grobiščih vrstijo predvsem politične razprave, se zdi, da prevečkrat pozabljamo na to vodilo. Tudi zato smo se odločili za objavi pričevanja gospe TEREZIJE OSTERMANN, ki je kot hčerka kočevarskih Nemcev doživela usodo otrok s Petrička.
»O tem, ali in do kdaj je v Sloveniji obstajal komunizem kot totalitarizem, imajo pravico govoriti predvsem njegove žrtve. Nekulturno in politično nehigienično je, da imajo pri vrednotenju lastnih dejanj glavno besedo nosilci nekdanje komunistične oblasti, njihove oprode in pristaši,« je v govoru na slovesnosti ob prvem evropskem dnevu spomina na žrtve totalitarnih in avtoritarnih sistemov na gradu Rajhenburg v Brestanici 23. avgusta dejal zgodovinar dr. Stane Granda. V času, ko se zaradi parlamentarnega (ne)sprejemanja znane resolucije Evopskega parlamenta o evropski vesti in totalitarizmu ter sprememb zakonov o žrtvah vojnega nasilja in o vojnih grobiščih vrstijo predvsem politične razprave, se zdi, da prevečkrat pozabljamo na to vodilo. Tudi zato smo se odločili za objavi pričevanja gospe TEREZIJE OSTERMANN, ki je kot hčerka kočevarskih Nemcev doživela usodo otrok s Petrička.