Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Dvanajst let razvoja znamke Festival Ljubljana

Za vas piše:
Manica Ferenc
Objava: 25. 07. 2009 / 22:00
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 29.07.2010 / 09:18

Dvanajst let razvoja znamke Festival Ljubljana

Festival Ljubljana in vodilno slovensko komunikacijsko in svetovalno podjetje Pristop sta 8. julija v Peterokotnem stolpu na Ljubljanskem gradu predstavila interaktivno razstavo z naslovom Občutki, doživetja, ustvarjalnost. Ustanovi že 12 let tesno sodelujeta pri ustvarjanju ene najmočnejših slovenskih znamk – Festival Ljubljana, razstava pa prikazuje razvoj znamke in druge zanimive podrobnosti Festivala Ljubljana skozi čas.

Sestavljena je iz treh delov. V stolpu sta na ogled razvoj celostne podobe Festivala Ljubljana od leta 2002 dalje in desetminutni film s predstavitvijo kratke zgodovine, razvoja identitete znamke in vrhuncev Festivala Ljubljana. Za piko na i poskrbi interaktivna aplikacija, nekakšen virtualni muzej, ki obiskovalcem omogoča srednjeveški sprehod po grajskem dvorišču, hkrati pa jim ponuja zanimivosti ljubljanskega festivala.

Sodelovanje med Festivalom Ljubljana in Pristopom se je začelo leta 1997. »Dvanajstletna zgodba so...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh