Zakaj se (ne) bi vezali?!
Zakaj se (ne) bi vezali?!
Reklame so zelo dober odsev trenutnega »stanja duha« v družbi.
Zato sem bila izjemno vesela, ko je neko naše podjetje za svoj propagandni slogan izbralo stavek »Povej nekaj lepega«. Tako značilno, tako sveže, pravi balzam za trpečo slovensko dušo.
Precej manj pa sem navdušena zdaj, ko ima isto podjetje nov reklamni oglas, v katerem nas sprašujejo: »Zakaj bi se vezali?« Nekako mi ne gre skupaj s tistim »Povej nekaj lepega«. Ali pač? Danes je vrednota biti večno svoboden, posledično je poroka nekaj, čemur se je treba, če se le da, izogniti.
Če se večini pri tem zdi čisto vse v najlepšem redu, sem jaz očitno padla s kakšnega drugega planeta. A ne morem si pomagati – zdi se mi čudno, da se mladi pari danes skoraj ne poročajo več. Še bolj me čudi, da si večina tega niti ne želi. Ko nanese na poroko, imajo pripravljen cel kup protiargumentov: ni pravi čas, nimava denarja, tudi brez tega se imava rada, saj je le papir, za zvestobo ne potrebujeva obredov ...
...
Zato sem bila izjemno vesela, ko je neko naše podjetje za svoj propagandni slogan izbralo stavek »Povej nekaj lepega«. Tako značilno, tako sveže, pravi balzam za trpečo slovensko dušo.
Precej manj pa sem navdušena zdaj, ko ima isto podjetje nov reklamni oglas, v katerem nas sprašujejo: »Zakaj bi se vezali?« Nekako mi ne gre skupaj s tistim »Povej nekaj lepega«. Ali pač? Danes je vrednota biti večno svoboden, posledično je poroka nekaj, čemur se je treba, če se le da, izogniti.
Če se večini pri tem zdi čisto vse v najlepšem redu, sem jaz očitno padla s kakšnega drugega planeta. A ne morem si pomagati – zdi se mi čudno, da se mladi pari danes skoraj ne poročajo več. Še bolj me čudi, da si večina tega niti ne želi. Ko nanese na poroko, imajo pripravljen cel kup protiargumentov: ni pravi čas, nimava denarja, tudi brez tega se imava rada, saj je le papir, za zvestobo ne potrebujeva obredov ...
...