Oratorij, učilnica življenja
Oratorij, učilnica življenja
Konec šolskega leta, ki se nezadržno približuje, pomeni tudi sklep šolskega in veroučnega leta. Otroci ga z veseljem pričakujejo, čeprav malo manj napeto kakor prejšnja leta, saj splošnega učnega uspeha ni več. Tistim, ki smo šolarje ob koncu leta rutinsko navajeni vprašati: »Kakšen pa boš letos?«, se krepko povesi nos, ko šolarji odvrnejo, da so »brez uspeha«.
Prepustimo ovrednotenje šolskih reform strokovnjakom, razmislimo raje o bistvu naših vzgojnih prizadevanj, zlasti ko gre za prenos vere in verskih vrednot na otroke in mlade. Katehisti in katehistinje so med letom skušali doseči vzgojni cilj, ki je »izgradnja identitete človeka ob Jezusu Kristusu«, če povemo z besedami škofa dr. Marjana Turnška na letošnjem katehetskem simpoziju. Da je za rast v veri potreben obrat od doktrinalne kateheze k oznanjevalni, ugotavljajo katehisti že dolgo časa. Temu lahko rečemo tudi slovo od logike veroučne učilnice (redovalnice, spraševanje, preverjanje znanja) in obrat k ustvarjalni...