Rezultati akcije 40 dni brez alkohola
Rezultati akcije 40 dni brez alkohola
Preventivna spodbuda 40 dni brez alkohola, ki je potekala v postnem času med 25. februarjem in 11. aprilom, je prinesla številne pozitivne rezultate. Letos je bila že četrto leto in je med ljudmi dobro sprejeta.
Slovenska Karitas je nagovorila približno 800 župnijskih skupnosti in razdelila po 110 tisoč zgibank in magnetnih solzic ter 3500 plakatov. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu pa je razdelil 4000 plakatov. Pripravili so spletno stran www.brezalkohola.si, del katere je tudi spletni forum Zavoda Med.Over.net, kjer najdete številne izpovedi. Na spletu so med akcijo zabeležili več kot 130 tisoč ogledov, ki jih je opravilo 10 tisoč ljudi. Spletna stran deluje tudi po končani akciji, na njej pa je tudi vprašalnik za samooceno pitja.
Organizatorji spodbude 40 dni brez alkohola so Slovenska Karitas, Ministrstvo za promet in Zavod Med.Over.Net. Z letošnjim geslom Manj, malo al...