Preganjanje od znotraj
Preganjanje od znotraj
Preganjanje od znotraj
Kdo je »moj ljubi«, o katerem govori Izaija v prvem berilu (Iz 5,1–7)? Izaijev »moj ljubi« je Bog. S tako človeško prisrčnim izražanjem pokaže globoko razumevanje za skrbi, ki jih ima Bog z nami. Mi smo njegov vinograd, ki ga skrbno obdeluje, da ga bolj skrbno ne more. Toda premalo smo z njim povezani. Premalo z Bogom sodelujemo. Preveč živimo mimo njega, zato namesto polnega grozdja rodimo ničvredno viničje.
Veliko ljudi životari v shiranem duhovnem življenju, ker niso hvaležni Bogu in zato ne najdejo pravega stika z njim. Takim ne gre iz srca beseda »moj ljubi«.
Tako medlo in mlačno stanje kriči po odločni, zreli presoji in odločitvi. Kjer do te ne pride, se Bog odloči za ukrepe preizkušnje. Mlačnim ljudem bo »odstranil ograjo« in »obzidje«. Torej jim odvzame občutek zavarovanosti. Odprla pa se bo možnost roparjem, ki bodo opustošili vinograd. V novi zavezi Jezus razloži, da so roparji tisti, ki ne pridejo v občes...
Kdo je »moj ljubi«, o katerem govori Izaija v prvem berilu (Iz 5,1–7)? Izaijev »moj ljubi« je Bog. S tako človeško prisrčnim izražanjem pokaže globoko razumevanje za skrbi, ki jih ima Bog z nami. Mi smo njegov vinograd, ki ga skrbno obdeluje, da ga bolj skrbno ne more. Toda premalo smo z njim povezani. Premalo z Bogom sodelujemo. Preveč živimo mimo njega, zato namesto polnega grozdja rodimo ničvredno viničje.
Veliko ljudi životari v shiranem duhovnem življenju, ker niso hvaležni Bogu in zato ne najdejo pravega stika z njim. Takim ne gre iz srca beseda »moj ljubi«.
Tako medlo in mlačno stanje kriči po odločni, zreli presoji in odločitvi. Kjer do te ne pride, se Bog odloči za ukrepe preizkušnje. Mlačnim ljudem bo »odstranil ograjo« in »obzidje«. Torej jim odvzame občutek zavarovanosti. Odprla pa se bo možnost roparjem, ki bodo opustošili vinograd. V novi zavezi Jezus razloži, da so roparji tisti, ki ne pridejo v občes...