Cerkev kot medijska kost
Cerkev kot medijska kost
Pogovor z dr. Andrejem Sajetom, tiskovnim predstavnikom SŠK
Od 11. do 14. junija 2008 je v Rimu potekalo letno srečanje tiskovnih predstavnikov evropskih škofovskih konferenc z naslovom Izzivi komuniciranja Cerkve v Evropi. Na srečanju je sodelovalo 36 udeležencev iz 23 evropskih škofovskih konferenc, med njimi tudi tiskovni predstavnik Slovenske škofovske konference dr. ANDREJ SAJE.
Ali je mogoče na podlagi izkušenj, ki ste si jih tiskovni predstavniki škofovskih konferenc izmenjali na zadnjem srečanju v Rimu vsaj v grobem oblikovati odgovor na vprašanje, kakšna je prevladujoča podoba katoliške Cerkve v evropski medijski pokrajini?
Najbolj opazna skupna značilnost evropskega medijskega prostora je, da novinarji in velike medijske hiše cerkveno realnost, torej vsebino cerkvenega nauka, praznike ipd. slabo poznajo. Bolj kot negativno poročanje predstavljata težavo ignoranca in nevednost. Nizozemski kolega je npr. dejal, da tamkajšnji mediji ne samo o katoliški Cerkvi, ampak tudi o...
Ali je mogoče na podlagi izkušenj, ki ste si jih tiskovni predstavniki škofovskih konferenc izmenjali na zadnjem srečanju v Rimu vsaj v grobem oblikovati odgovor na vprašanje, kakšna je prevladujoča podoba katoliške Cerkve v evropski medijski pokrajini?
Najbolj opazna skupna značilnost evropskega medijskega prostora je, da novinarji in velike medijske hiše cerkveno realnost, torej vsebino cerkvenega nauka, praznike ipd. slabo poznajo. Bolj kot negativno poročanje predstavljata težavo ignoranca in nevednost. Nizozemski kolega je npr. dejal, da tamkajšnji mediji ne samo o katoliški Cerkvi, ampak tudi o...