Vera in trpljenje
Vera in trpljenje
Kako naj človek ohrani svojo vero, ko se nadenj zgrinjajo velike stiske ob izgubah najblijih, ko nastopi vojna, bolezni, velike krivice, ki jih človek lahko utrpi. Kako se takrat preko Kristusa in celotnega krščanskega izročila pomiriti in spet najti smisel?
Kako naj človek ohrani svojo vero, ko se nadenj zgrinjajo velike stiske ob izgubah najblijih, ko nastopi vojna, bolezni, velike krivice, ki jih človek lahko utrpi. Kako se takrat preko Kristusa in celotnega krščanskega izročila pomiriti in spet najti smisel?
Ko se na človeka zgrinjajo velike stiske, človeka zagrnejo temne misli: Zakaj? Zakaj ravno jaz? Zakaj sploh živimo? Od kod toliko bolečine in zla? Temne misli imajo tako težo in ostrino, da človek ne more prenehati misliti nanje. Ne more jim ubežati.
Po paradoksu pa so ravno te misli dragocene. Po M. Heideggerju je huda tesnoba eno izmed treh gonil filozofiranja. (Drugo je globoka radost, tretje dolgčas.) V naravnih religijah je trpljenje prvi in neizpodbitni znak naše neodrešenosti, zato je najmočnejša motivacija religiozne prakse. V krščanstvu pa trpljenje postane nič manj kot odrešujoče.
Trpljenje nas ponižuje. Človeku se zdi, da je izgubil svojo od...
Toma
Ko se na človeka zgrinjajo velike stiske, človeka zagrnejo temne misli: Zakaj? Zakaj ravno jaz? Zakaj sploh živimo? Od kod toliko bolečine in zla? Temne misli imajo tako težo in ostrino, da človek ne more prenehati misliti nanje. Ne more jim ubežati.
Po paradoksu pa so ravno te misli dragocene. Po M. Heideggerju je huda tesnoba eno izmed treh gonil filozofiranja. (Drugo je globoka radost, tretje dolgčas.) V naravnih religijah je trpljenje prvi in neizpodbitni znak naše neodrešenosti, zato je najmočnejša motivacija religiozne prakse. V krščanstvu pa trpljenje postane nič manj kot odrešujoče.
Trpljenje nas ponižuje. Človeku se zdi, da je izgubil svojo od...