Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Resničnost na razprodaji

Za vas piše:
Mica Kovačič
Objava: 17. 02. 2007 / 23:00
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 22.07.2010 / 10:43

Resničnost na razprodaji

Resničnostni šovi – zakaj jih gledamo?
Smo v poplavi »resničnosti« ali zgolj plehke zabave? Pop stars, Sanjski moški in dve sezoni Sanjske ženske in Bara, spomladi pa bosta na zaslone komercialnih televizijskih postaj prišla še dva v tujini uspešna licenčna resničnostna šova – Veliki brat (Big Brother), ki bo 84 dni bedel nad skupino dvanajst oseb, zaprtih v hiši brez stika s svetom, in Zamenjamo ženi, kjer bosta dve družini za dvanajst dni zamenjali mami, s tem pa tudi družinska pravila. Zadnjo sezono Bara je spremljalo 35 % gledalcev, za sodelovanje v Velikem bratu pa se je prijavilo kar 1.720 ljudi, kar je preseglo vsa pričakovanja. Zanimanje za resničnostne šove v Sloveniji očitno še vedno narašča. Zakaj?


Gola ali prikrojena resničnost

Čeprav producenti Velikega brata prodajajo kot »romantično dramo o resničnem življenju « in poudarjajo, da za vsem skupaj ni nikakršnega scenarija, pa o stopnji resničnosti in prvinskosti življenja pred kamerami mnogi...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh