Družina še vedno šesta
Družina še vedno šesta
V minulem tednu so bili objavljeni izsledki nacionalne raziskave branosti, pri kateri so kot valutni podatek uporabili letne dosežke medijev za leto 2006. V raziskavo so zajeti vsi tiskani mediji, ne glede na to, ali raziskavo fi nancirajo ali ne. Pogoj je, da dosežejo 1,3 % bralcev ali ... V raziskavo je bilo tako ključenih 150 edicij. Terensko anketiranje je zajelo populacijo med 10. in 75. letom starosti, stopnja sodelovanja pa je bila 55 odstotna, kar je, kot pravijo strokovnjaki, sanjska številka. Raziskavo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice opravlja družba Cati, ki je spremenila nekaj bistvenih elementov modela raziskave. Med največje spremembe sodi način zbiranja podatkov – odločili so se zgolj za osebno anketiranje na terenu, popolnoma pa so opustili telefonsko anketo. Pravijo, da predvsem zato, ker je bila pri telefonski anketi stopnja sodelovanja vedno nižja.
V kontekstu modela, kakor je zastavljen, Strokovna komisija NRB ugotavlja, da so rezultati...