Kot da bi predstavljali ljubljeno osebo ...
Kot da bi predstavljali ljubljeno osebo ...
Kako svoje delo vidi ustvarjelec oglasnih sporočil
Kot potrošniki imamo pogosto občutek, da nam oglaševalci ponujajo lažne sanje, nas skušajo pretentati in da nasploh podcenjujejo naš razum. Po drugi strani pa se ob oglasih tudi nasmejimo, se o njih pogovarjamo ali jih celo posnemamo. Kaj je torej resnica o oglasih? O tem je spregovoril Tomaž Apohal, predsednik društva za tržno komuniciranje Kalidej in kreativni vodja pri oglaševalski agenciji Infiniti MRM.
Ali oglaševanje je ali ni laganje?
Oglaševanje je eno izmed orodij, s katerimi podjetja in organizacije nagovarjajo svoja občinstva in v svojem bistvu ni »zlagano«. Danes sicer v oglasih vidimo veliko nemogočih obljub, ki jih izdelek ali storitev ne zmore izpolniti, a takšni oglasi tako kot kupcu hitro škodujejo tudi izdelku ali storitvi: v primeru, ko ta ne izpolni obljube, zagotovljene v oglasu, kupec do izdelka ali storitve razvije negativno čustvo. V takšnih prim...
Ali oglaševanje je ali ni laganje?
Oglaševanje je eno izmed orodij, s katerimi podjetja in organizacije nagovarjajo svoja občinstva in v svojem bistvu ni »zlagano«. Danes sicer v oglasih vidimo veliko nemogočih obljub, ki jih izdelek ali storitev ne zmore izpolniti, a takšni oglasi tako kot kupcu hitro škodujejo tudi izdelku ali storitvi: v primeru, ko ta ne izpolni obljube, zagotovljene v oglasu, kupec do izdelka ali storitve razvije negativno čustvo. V takšnih prim...