Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

En dan ali 52 dni brez nakupov?

Bogomir Štefanič ml.
Za vas piše:
Bogomir Štefanič ml.
Objava: 01. 12. 2007 / 23:00
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 03.12.2007 / 07:13

En dan ali 52 dni brez nakupov?

Morda je tudi do vas prejšnji teden prišla pobuda, kako naj bi se obnašali v soboto, 24. novembra

Morda je tudi do vas prejšnji teden prišla pobuda, kako naj bi se obnašali v soboto, 24. novembra. Namreč tako, da ta dan ne bi ničesar kupovali. Takšno je bilo namreč sporočilo mednarodne akcije, ki ima pod geslom Buy nothing day (dan brez nakupov) v svetu že poldrugo desetletje dolgo izročilo, na Slovenskem pa po besedah organizatorjev teče od leta 2004.

»Čedalje več ljudi ugotavlja, da je potrošništvo preseglo vse meje. V poštne nabiralnike dobivamo oglase, ko se vozimo po cestah, vidimo le oglase, ni medija brez oglasa, v mestih so oglasi na vsakem koraku, montirajo nove in nove kričeče svetlobne napise (ki se bleščijo 24 ur dnevno, z oglasi, kajpak) ... Skratka, bombardirani smo z oglasnimi sporočili. Vse z namenom, da nam bodo podjetja končno omogočila izdelek, ki nam bo prinesel ‘dolgoročno srečo’. Le izdelek ali dva ali tri rabimo in bomo srečni na veke vekov, kako zlata so podjetja! Seveda mi temu nasedamo, dopuščamo, da oglaševalska industrija razmi...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh