Film v svoji najčistejši obliki
Film v svoji najčistejši obliki
Ingmar Bergman
V začetku avgusta je v filmskih krogih odjeknila novica, da je v 89. letu starosti umrl Ingmar Bergman, švedski filmski genij. Kmalu za tem pa je prišla še novica iz Rima, da je umrl tudi Michelangelo Antonini (94 let). V enem tednu je filmski svet izgubil dva legendarna režiserja 20. stoletja, ki sta raziskovala občutljivost zaupanja in zapletenost človeških značajev v medosebnih odnosih.
Večina je verjetno vseeno bolje poznala dela Bergmana, pa tudi mlajše generacije se morda še spomnijo njegovega filma Fanny in Aleksander iz leta 1982, ki je prejel štiri oskarje. Tisti najmlajši, ki danes rastejo ob visoko holesterolnih filmih Hollywooda, pa se teh »fosilov iz druge dobe« verjetno več ne spomnijo.
Niti ne filma Saraband (2003), s katerim se je Bergman poslovil od filma. Doba Bergmana je bila doba, ko je umetnost v filmu še nekaj pomenila. Spielberg in
Jackson sta morda genija današnje dobe, vendar pa je...
Večina je verjetno vseeno bolje poznala dela Bergmana, pa tudi mlajše generacije se morda še spomnijo njegovega filma Fanny in Aleksander iz leta 1982, ki je prejel štiri oskarje. Tisti najmlajši, ki danes rastejo ob visoko holesterolnih filmih Hollywooda, pa se teh »fosilov iz druge dobe« verjetno več ne spomnijo.
Niti ne filma Saraband (2003), s katerim se je Bergman poslovil od filma. Doba Bergmana je bila doba, ko je umetnost v filmu še nekaj pomenila. Spielberg in
Jackson sta morda genija današnje dobe, vendar pa je...