Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Mami, tole mi kupi, pa tole in …!«

Karlo Smodiš
Za vas piše:
Karlo Smodiš
Objava: 21. 07. 2007 / 22:00
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 19.07.2007 / 11:13

»Mami, tole mi kupi, pa tole in …!«


Reklame so postale tako vsakdanji in tako vsiljiv način komunikacije, da se največkrat vanje niti ne obregnemo več. Prav potopljeni smo vanje. V nas bolščijo z jumbo plakatov, dobrikajo se na televizijskih zaslonih, visijo iz poštnih nabiralnikov, kričijo iz radijskih sprejemnikov in nagovarjajo iz časopisov. »Ali še nimaš najnovejše Barbike z avtomobilom? Ja, kakšen fant pa si brez ‘spajdermenove’ majice? Nimaš najnovejšega mobilnika?« In še bi lahko naštevali. Manipulacija reklamne industrije je stalna in zelo učinkovita. Zakaj na primer pri vhodu v trgovino ne stojijo police s sladkarijami in s sadjem tik pred blagajnami? Bilo bi veliko manj otroškega joka. Tako pa človek v nakupovalnih vozičkih opazi vse mogoče in ko stvari zlaga v avto, ugotovi, da bi vsaj brez polovice nakupljenega prav lagodno živel. Naši otroci živijo v svetu, ki jim na vsakem koraku dopoveduje, da je treba vedno kaj dobiti, da si nekaj, če nekaj imaš, da se brez te in...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh