Akcijska pustolovščina Apokalipto; režija Mel Gibson
Akcijska pustolovščina Apokalipto; režija Mel Gibson
Konec civilizacije?
Za hollywoodsko produkcijo je bilo leto 2004 prelomno, saj je bil postavljen izreden mejnik – Kristusov pasijon, režiserja in igralca Mela Gibsona. Ne le, da je odločilno zaznamoval produkcijo bibličnih in kristoloških filmov, katerih obdobje se bo poslej delilo na čas pred Kristusovim pasijonom in po njem, temveč je postavil tudi nove normative v osrednji filmski produkciji, s katerimi so seveda odločilno povezani finančni uspehi.
Z najnovejšim filmom Apokalipto ostaja Mel Gibson zvest temeljnemu načelu produkcije, ki ga je postavil s Kristusovim pasijonom, to je filmskemu upodabljanju stvarnosti. Dosega ga predvsem z uporabo izvirnih jezikov (tokrat majevskega dialekta yucatec in ne angleščine!), izjemno kostumografijo in scenografijo ter kamero, postavljeno v središče dogajanja, kar slednjič pri gledalcih ustvarja občutek, da so navzoči sredi dogajanja....
Za hollywoodsko produkcijo je bilo leto 2004 prelomno, saj je bil postavljen izreden mejnik – Kristusov pasijon, režiserja in igralca Mela Gibsona. Ne le, da je odločilno zaznamoval produkcijo bibličnih in kristoloških filmov, katerih obdobje se bo poslej delilo na čas pred Kristusovim pasijonom in po njem, temveč je postavil tudi nove normative v osrednji filmski produkciji, s katerimi so seveda odločilno povezani finančni uspehi.
Z najnovejšim filmom Apokalipto ostaja Mel Gibson zvest temeljnemu načelu produkcije, ki ga je postavil s Kristusovim pasijonom, to je filmskemu upodabljanju stvarnosti. Dosega ga predvsem z uporabo izvirnih jezikov (tokrat majevskega dialekta yucatec in ne angleščine!), izjemno kostumografijo in scenografijo ter kamero, postavljeno v središče dogajanja, kar slednjič pri gledalcih ustvarja občutek, da so navzoči sredi dogajanja....