Obiskovati evangelij
Obiskovati evangelij
»Če me kdo ljubi, se bo držal moje besede in moj Oče ga bo ljubil. Prišla bova k njemu in prebivala pri njem« (Jn 14, 23).
To je Jezusov odgovor na vprašanje Juda, ne Iškariota, ki ga je zastavil v uri slovesa: »Gospod, kaj se je zgodilo, da se hočeš razodeti nam, ne pa svetu?« Vprašanje je postavil Juda, ne Iškariot. To je pomenljivo. Saj tudi drugi Juda, Iškariot, ni bil daleč od dogajanja, morda je bil že na poti s tridesetimi srebrniki, s katerimi se je hotel polastiti Učitelja. Prav kmalu je ostal praznih rok!
Pogosto si kristjani na podoben način prilaščamo evangelij. Če v evangeliju najdemo le dobro misel ali idejo, zanimivo sporočilo ali moralni nauk, zlorabljamo evangelij. Ločimo namreč besedo od Besede, od Jezusa, o katerem je Janez že v prvih vrsticah svojega evangelija rekel: »Beseda je postala meso in se naselila med nami.« Jezus in Beseda sta nerazdružljiva, kar pomeni, da Jezusovih besed ne moremo ločiti od njegovih g...
To je Jezusov odgovor na vprašanje Juda, ne Iškariota, ki ga je zastavil v uri slovesa: »Gospod, kaj se je zgodilo, da se hočeš razodeti nam, ne pa svetu?« Vprašanje je postavil Juda, ne Iškariot. To je pomenljivo. Saj tudi drugi Juda, Iškariot, ni bil daleč od dogajanja, morda je bil že na poti s tridesetimi srebrniki, s katerimi se je hotel polastiti Učitelja. Prav kmalu je ostal praznih rok!
Pogosto si kristjani na podoben način prilaščamo evangelij. Če v evangeliju najdemo le dobro misel ali idejo, zanimivo sporočilo ali moralni nauk, zlorabljamo evangelij. Ločimo namreč besedo od Besede, od Jezusa, o katerem je Janez že v prvih vrsticah svojega evangelija rekel: »Beseda je postala meso in se naselila med nami.« Jezus in Beseda sta nerazdružljiva, kar pomeni, da Jezusovih besed ne moremo ločiti od njegovih g...