Orel ali kokoš?
Orel ali kokoš?
Da mediji niso samo ogledalo družbe, temveč temeljni soustvarjalci družbe, je oguljena ugotovitev. Ni treba biti ravno ne vem kakšen poznavalec, da bi ugotovili, da so prav mediji danes eden glavnih virov družbenega vpliva, saj ne le soočajo, temveč samostojno predlagajo, potrjujejo ali celo vsiljujejo določene vrednote, nazore, ideje, vzorce obnašanja, merila politične korektnosti … Njihovo svobodo in pluralnost moramo torej nujno meriti tudi v sorazmerju z uresničeno odgovornostjo, kako ravnajo s tem vplivom.
V okvir tega dejstva moramo umestiti sedanje alarmantne razprave o slovenski medijski svobodi, ki naj bi ji bile od zadnjih volitev naprej in samo zaradi njih že do te mere pristrižene peruti, da ne moremo več govoriti, če si dovolimo prispodobo, o ostrookem in čez vso družbeno pokrajino prosto letajočem orlu, temveč le še o vrtičkarsko zaplankani frfotajoči kokoši. Opozorila ne le o nedemokratičnem, temveč kar avtoritarnem ali celo totalitarnem omejevanju medijske s...