Kristus v rdečem
Kristus v rdečem
Križev pot slikarja Jureta Cihlařja v piranskih cerkvah
»Cihlarjeve slike križevega pota nagovarjajo z mračno barvno lestvico, iz katere izstopa le simbolična živordeča barva Kristusove halje in njegovih ran.«
Kot je zapisala Carmen Tisnikar, »nas umetnik kontemplativno vključi v dogajanje«, saj liki s svojim enostavnim videzom delujejo kot predstavitev slehernika. »Kvaliteta slik se kaže predvsem v upodobljenih odnosih, posebno v sočutju Marije in Janeza s Kristusovim truplom. Skrajna bolečina ni predstavljena togotno, temveč v nekakšnem oddaljenem odmevu, skorajda dostojanstveno, predvsem pa v povezanosti in odprtosti do bližnjega in v sprejemanju nedoumljivega.« Tisnikarjeva dodaja, da je umetnik like, čeprav v okleščenem stilu, dovolj jasno okarakteriziral, »da nagovorijo našo vest in sprožijo v nas odločitev, ki nas razkriva ali v brezbrižnosti ali v nemoči ali v prebujenosti, ganjenem sočutju in upanju«.
Naslikan v trpljenju
Jure Cihlař (rodil se je leta 1944, na likovni akademiji...
Kot je zapisala Carmen Tisnikar, »nas umetnik kontemplativno vključi v dogajanje«, saj liki s svojim enostavnim videzom delujejo kot predstavitev slehernika. »Kvaliteta slik se kaže predvsem v upodobljenih odnosih, posebno v sočutju Marije in Janeza s Kristusovim truplom. Skrajna bolečina ni predstavljena togotno, temveč v nekakšnem oddaljenem odmevu, skorajda dostojanstveno, predvsem pa v povezanosti in odprtosti do bližnjega in v sprejemanju nedoumljivega.« Tisnikarjeva dodaja, da je umetnik like, čeprav v okleščenem stilu, dovolj jasno okarakteriziral, »da nagovorijo našo vest in sprožijo v nas odločitev, ki nas razkriva ali v brezbrižnosti ali v nemoči ali v prebujenosti, ganjenem sočutju in upanju«.
Naslikan v trpljenju
Jure Cihlař (rodil se je leta 1944, na likovni akademiji...