Kupujem, torej sem!
Kupujem, torej sem!
Oglaševalci imajo še posebaj radi mlade. Zakaj?
Oglaševalci imajo še posebaj radi mlade. Zakaj?
Od trenutka, ko se zjutraj prebudiš, in do trenutka, ko prideš v šolo ali službo, naj bi bil v zahodni Evropi izpostavljen kar 4.000 komercialnim sporočilom. Nabiralnik je poln prospektov, ko prižgeš radio, slišiš v eni uri 30 reklam, ob prebiranju časopisa, že na prvi strani naletiš na oglas. Na poti v šolo se pelješ mimo vsaj 20 velikih 'jumbo' plakatov. Raziskovalci so izračunali, da je vsak od nas od rojstva pa do 18. leta izpostavljen v povprečju 350.000 oglasom. Kaj je cilj vsega tega? Odgovor je: Dober potrošnik! Ali si morda tudi ti na dobri poti, da postaneš eden izmed njih?
Kaj kupujejo mladi?
Najljubši nakupi mladostnikov v starosti od 16 do 19 let so po raziskavi iz leta 2002 (Tivadar, Kamin, 2002) oblačila (75,3 %), sledijo jim hrana, pijača, napitki in sladkarije (36,7 %), zgoščenke in kasete (29,9 %) ter kozmetika, parfumi in toaletne potrebšč...
Od trenutka, ko se zjutraj prebudiš, in do trenutka, ko prideš v šolo ali službo, naj bi bil v zahodni Evropi izpostavljen kar 4.000 komercialnim sporočilom. Nabiralnik je poln prospektov, ko prižgeš radio, slišiš v eni uri 30 reklam, ob prebiranju časopisa, že na prvi strani naletiš na oglas. Na poti v šolo se pelješ mimo vsaj 20 velikih 'jumbo' plakatov. Raziskovalci so izračunali, da je vsak od nas od rojstva pa do 18. leta izpostavljen v povprečju 350.000 oglasom. Kaj je cilj vsega tega? Odgovor je: Dober potrošnik! Ali si morda tudi ti na dobri poti, da postaneš eden izmed njih?
Kaj kupujejo mladi?
Najljubši nakupi mladostnikov v starosti od 16 do 19 let so po raziskavi iz leta 2002 (Tivadar, Kamin, 2002) oblačila (75,3 %), sledijo jim hrana, pijača, napitki in sladkarije (36,7 %), zgoščenke in kasete (29,9 %) ter kozmetika, parfumi in toaletne potrebšč...