Branost Družinese je povečala
Branost Družinese je povečala
Pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) družba Cati izvaja nacionalno raziskavo branosti.
Pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) družba Cati izvaja nacionalno raziskavo branosti. Izsledke je konec januarja predstavil direktor medijskih raziskav Andraž Zorko. Nacionalna raziskava branosti (NRB) za drugo polletje lanskega leta ne kaže večjih sprememb v primerjavi s prvim polletjem leta 2005 in v primerjavi z enakim obdobjem leta 2004.
V telefonskem anketiranju je v drugem polletju minulega leta sodelovalo okoli 15.000 anketirancev, na terenu pa so vprašali nekaj več kot 3500 ljudi. V raziskavi so vključevali 164 edicij, starost vprašanih pa ostaja enaka, torej med 10. in 75. letom. Po Zorkovih besedah so zabeležili nižjo stopnjo sodelovanja v anketah v mestih, še posebej v Ljubljani. Branost se je v drugem polletju leta stabilizirala. Med dnevniki ni večjih razlik, medtem ko so med brezplačnimi časniki zabeležili povečano branost City Magazina.
V primerjavi z enakim obdobjem v letu 2004 se na videz med prvimi 25 edicijami v brano...
V telefonskem anketiranju je v drugem polletju minulega leta sodelovalo okoli 15.000 anketirancev, na terenu pa so vprašali nekaj več kot 3500 ljudi. V raziskavi so vključevali 164 edicij, starost vprašanih pa ostaja enaka, torej med 10. in 75. letom. Po Zorkovih besedah so zabeležili nižjo stopnjo sodelovanja v anketah v mestih, še posebej v Ljubljani. Branost se je v drugem polletju leta stabilizirala. Med dnevniki ni večjih razlik, medtem ko so med brezplačnimi časniki zabeležili povečano branost City Magazina.
V primerjavi z enakim obdobjem v letu 2004 se na videz med prvimi 25 edicijami v brano...