»Kul je premisliti!«
»Kul je premisliti!«
Marijana Kašnik Janet, voditeljica aktivnosti v novembru – mesecu preprečevanja odvisnosti
Marijana Kašnik Janet, voditeljica aktivnosti v novembru – mesecu preprečevanja odvisnosti
Slogan letošnje kampanje meseca za preprečevanje odvisnosti je »Droge niso igra«. Na kaj želi letošnja kampanja še posebej opozoriti?
Slogan je predlagal Urad Združenih narodov za droge, ki je pobudnik preventivnih kampanj na področju zlorabe drog. Letos kampanja nagovarja več ciljnih populacij – vladne in nevladne organizacije, učitelje, starše, medije, mlade … – k skupni odgovornosti. Vsak lahko na svojem področju prispeva k preprečevanju odvisnosti, odgovornosti ne smemo prelagati na druge. Opozoriti je treba tudi na škodljivost uživanja dovoljenih drog med mladimi: alkohola, tobaka … Med mlade bomo zato šli s sloganom: »Kul je premisliti«. Želimo jih nagovoriti in spodbuditi, da bi se odzvali. Izdelali smo plakat, s katerim želimo, da se mladi vprašajo, če je res tako zelo »kul« biti pijan, zadet ... Poziv...
Slogan letošnje kampanje meseca za preprečevanje odvisnosti je »Droge niso igra«. Na kaj želi letošnja kampanja še posebej opozoriti?
Slogan je predlagal Urad Združenih narodov za droge, ki je pobudnik preventivnih kampanj na področju zlorabe drog. Letos kampanja nagovarja več ciljnih populacij – vladne in nevladne organizacije, učitelje, starše, medije, mlade … – k skupni odgovornosti. Vsak lahko na svojem področju prispeva k preprečevanju odvisnosti, odgovornosti ne smemo prelagati na druge. Opozoriti je treba tudi na škodljivost uživanja dovoljenih drog med mladimi: alkohola, tobaka … Med mlade bomo zato šli s sloganom: »Kul je premisliti«. Želimo jih nagovoriti in spodbuditi, da bi se odzvali. Izdelali smo plakat, s katerim želimo, da se mladi vprašajo, če je res tako zelo »kul« biti pijan, zadet ... Poziv...