IQ – razuma in srca
IQ – razuma in srca
Noben otrok v šolo ne prihaja kot nepopisana knjiga
Kar nekaj opredelitev človeka se je v zgodovini človeštva že zapisalo. Ene bolj celostne, druge poudarjajoč posamezno značilnost, interes ali prizadevanje. Težko je v pojme in besede zajeti zavest, ki sega onkraj sebe. Človek je kompleksno bitje. Na poti. Od rojstva do smrti. Vmes se uči. Do smrti, če mu dopuščata bistrost razuma in modrost srca. Ena izmed opredelitev človeka postavlja v odnos do drugega kot bitje komunikacije. Za mnoge je to ena pomembnejših, če ne najpomembnejša lastnost človeka. Biti ob drugem. Kakovost prebivanja skupaj, v občestvu, bi rekli kristjani, je v veliki meri odvisna od razumske in čustvene inteligence. Kako obe spodbujajo in razvijajo v vrtcu, šoli in pri verouku, smo povprašali nekaj sogovornikov.
Milena Černela, voditeljica vrtca Bogojina
»Bog pomagaj,« vzdihljaj in prošnja, ki sta neizbežna v mojem živl...