Ni vse zlato, kar se sveti
Ni vse zlato, kar se sveti
Današnji čas je čas reklam, ki nas spremljajo na vsakem koraku. Privlačne fotografije in sladkobna besedila prežijo na nas med vožnjo, sprehodom, gledanjem televizije in brskanjem po internetu, na delovnem mestu in doma – pri čemer nam skušajo zbuditi skomine po stvareh, ki jih pogosto sploh ne potrebujemo. Z reklamami, ki veliko obljubljajo, so imeli težave že naši predniki. »Neki statistik je izračunal, da izdajo v Zedinjenih državah na leto do 4 milijarde za inserate in vsakovrstne reklame,« je pred okroglim stoletjem zapisal Slovenec. »Seveda reklama ni vselej poštena. Tako je razglašal neki trgovec z umetninami, da pošlje za pol dolarja lepo in naravno fotografijo Washingtona. In tisočem naročnikov je potem poslal – pisemsko znamko z Washingtonovo podobo. Drugi je zopet ponujal za sramotno nizko ceno popolni šivalni stroj. In poslal je šivanko z nitjo. Tretji je razglašal, da pošlje za 3,5 dolarja popolno opravo za salon. Poslal pa je pohištvo za salon otroških punčk....