Duhovni avtoportret
Duhovni avtoportret
Tinca Stegovec, likovna monografija Človek in njegovo okolje, založba Družina.
»V umetnosti Tince Stegovec gledamo vselej znova izkristalizirano slikarkino lastno podobo, v kateri kot v prometnem zrcalu na križpotju odseva življenje, ki jo obkroža.«
Klic – podoba javnega telefona na Rudniku. V črni plastični plošči za aparatom se zrcali oseba, ki telefonira, za njo pa barjanska pokrajina s soncem. »Žensko podobo v govorilnici umetnica spreminja v njen duhovni avtoportret.« (Komelj)
Milček Komelj je v spremni besedi bogate monografije Človek in njegovo okolje podrobno pospremil umetniško pot Tince Stegovec. Umetnico je opisal kot »tiho in samotno, a ne osamljeno postavo med našimi likovnimi umetniki, še posebej grafiki iz desetletij po drugi svetovni vojni«. Njeno najznamenitejšo grafiko Klic (na fotografiji), žensko podobo v govorilnici, Komelj vidi kot njen duhovni avtoportret. Nevidna, a jasno navzoča žena z roko v ospredju drži sneto rokavico in dviga slušalko ter...
Klic – podoba javnega telefona na Rudniku. V črni plastični plošči za aparatom se zrcali oseba, ki telefonira, za njo pa barjanska pokrajina s soncem. »Žensko podobo v govorilnici umetnica spreminja v njen duhovni avtoportret.« (Komelj)
Milček Komelj je v spremni besedi bogate monografije Človek in njegovo okolje podrobno pospremil umetniško pot Tince Stegovec. Umetnico je opisal kot »tiho in samotno, a ne osamljeno postavo med našimi likovnimi umetniki, še posebej grafiki iz desetletij po drugi svetovni vojni«. Njeno najznamenitejšo grafiko Klic (na fotografiji), žensko podobo v govorilnici, Komelj vidi kot njen duhovni avtoportret. Nevidna, a jasno navzoča žena z roko v ospredju drži sneto rokavico in dviga slušalko ter...