Odmevi in predlogi
Odmevi in predlogi
Pisma bralcev Družine.
»Ne ubijaj«
Dovolite, gospod doktor Hribar,
da Vam z ozirom na svetost življenja ugovarjam.
V članku Ne ubijaj (Družina, 19. februarja 2006, str. 19) pravite: »zarodek kot (še) ne rojeni ni isto kot (že) rojeni človek. Obstaja razlika …« Seveda obstaja razlika, a ne z ozirom na bistvo zarodka. V tej točki se katoličani in nekatoličani razhajamo. Za nas katoličane je zarodek že človek, čeprav šele v obliki zarodka, ki od trenutka spočetja začenja rasti. Katekizem katoliške Cerkve iz leta 1994 v paragrafih 2270–75 ponavlja stoletja nespremenjeni katoliški nauk o svetosti življenja od prvega trenutka normalnega spočetja; v paragrafu 2272 razglaša izobčenje za vsakega katoličana, ki pomaga do določenega splava. Zdi se, da je to katoliško umevanje zarodka kot »pravega človeka v rasti« v skladu z naravnim čutenjem nosečnic, vsaj na Japonskem. Tako tiste, ki živijo v mestu, kot tiste, ki so na deželi, mi vedo – vse srečne – poročati o pr...
Dovolite, gospod doktor Hribar,
da Vam z ozirom na svetost življenja ugovarjam.
V članku Ne ubijaj (Družina, 19. februarja 2006, str. 19) pravite: »zarodek kot (še) ne rojeni ni isto kot (že) rojeni človek. Obstaja razlika …« Seveda obstaja razlika, a ne z ozirom na bistvo zarodka. V tej točki se katoličani in nekatoličani razhajamo. Za nas katoličane je zarodek že človek, čeprav šele v obliki zarodka, ki od trenutka spočetja začenja rasti. Katekizem katoliške Cerkve iz leta 1994 v paragrafih 2270–75 ponavlja stoletja nespremenjeni katoliški nauk o svetosti življenja od prvega trenutka normalnega spočetja; v paragrafu 2272 razglaša izobčenje za vsakega katoličana, ki pomaga do določenega splava. Zdi se, da je to katoliško umevanje zarodka kot »pravega človeka v rasti« v skladu z naravnim čutenjem nosečnic, vsaj na Japonskem. Tako tiste, ki živijo v mestu, kot tiste, ki so na deželi, mi vedo – vse srečne – poročati o pr...