Ni pravičnega, niti enega ne
Ni pravičnega, niti enega ne
Drama Usodna nesreča; režija Paul Haggis.
Režiser Steven Soderbergh je pred petimi leti z dramo Preprodajalci (Traffic), v kateri je s prepletom treh različnih zgodb prikazal mamila kot splošen problem današnje, predvsem »razvite« družbe, odnesel kar štiri oskarje – dokaj nepričakovano. Nekaj takšnega se je zgodilo tudi letos. Čeprav je še tik pred podelitvijo zlatih kipcev bilo več kot očitno, da je gejevska drama Gora Brokeback glavni favorit, se je slednjič njen režiser Ang Lee, v roki z oskarjem za režijo, poslovil z bolj ali manj kislim nasmehom, med tem ko je kipec za najboljši film odnesel režiser Paul Haggis za dramo Usodna nesreča. Poleg še dveh oskarjev pa je film do sedaj prejel že 23 drugih priznanj in več kot 40 nominacij.
Mozaično prepletanje ali kar kolaž različnih filmskih zgodb je že nekaj časa precej privlačen način filmskega uprizarjanja. Poleg Soderberghovih Preprodajalcev bi se...