Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Ali je porabniški duh ušel iz steklenice?

Karlo Smodiš
Za vas piše:
Karlo Smodiš
Objava: 10. 12. 2005 / 23:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 15.07.2009 / 06:15

Ali je porabniški duh ušel iz steklenice?

Kam bi se nagnila časovna tehtnica pri tehtanju časa v adventu?
Kakšen bi bil odgovor na vprašanje o razmerju časa, preživetega med trgovskimi policami in v cerkvi v adventnem času? Kako se upreti nakupovalni mrzlici? So poceni izdelki res poceni? Biti ali imeti ali oboje?

Gornja vprašanja v adventnem času zahtevajo temeljit premislek. Če velike trgovske hiše z ogromnimi popusti oglašujejo pospravljanje polic in skladišč, se samo po sebi ponuja vprašanje, ali podobno ne velja za človekovo notranjost. Podoba iz zunanjega sveta je naključna, pa tako zanimiva. Bog ponuja stoodstoten popust. Vse odpusti. Je cena prenizka, popust prevelik in zato ni tako velike gneče pred spovednicami, kot je pred blagajnami v trgovinah?

Civilizacija je neskončno množenje nepotrebnih potreb, je zapisal Mark Twain. Lažno je upanje, da si bo sodobni človek svoje izpraznjeno srce napolnil s polno nakupovalno košaro. Bogati smo samo zaradi tistega, kar damo, revni pa zaradi tistega, kar si prisvajamo, in tistega, kar od...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh