Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Evropske izkušnje so znane«

Za vas piše:
Ivo Žajdela
Objava: 03. 12. 2005 / 23:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 15.07.2009 / 06:13

»Evropske izkušnje so znane«

Mitja Zupančič je od leta 1996 komercialni direktor založbe Družina, v založništvu je od leta 1991. Leta 2003 je postal predsednik Strokovnega združenja založnikov in knjigotržcev Slovenije pri Gospodarski zbornici Slovenije.
Imamo dve večji založbi in množico manjših. Kaj bi dvig DDV na knjigo na dvajset odstotkov pomenil zanje?
Dejansko imamo samo eno veliko založbo, nekaj srednjih in osem ducatov majhnih. Trg je res majhen in zelo občutljiv. Vsaka sprememba ima na tako majhen trg vedno velike posledice. Govoriti o reformah kar tako in povprek je nekoliko neodgovorno. Analiz imamo premalo. Pogovori se šele začenjajo. Verjamem, da nam bo dejstvo, da se je naš narod v zgodovini identificiral in nastal pravzaprav skozi jezik in ne skozi revolucije, dovoljšen razlog in opomnik, da bomo sprejeli takšne zakone, ki bodo na področju pisane besede zagotavljale ohranitev in razvoj tudi za prihodnje generacije. Reforme, če so potrebne, da, vendar ne vse z isto sapo v isti koš. Ta trenutek ni primeren za politična polemiziranja, ampak za verodostojno strokovno presojo, kako s knjigo v prihodnje, kako ohraniti jezik, domače avtorje in založbe ter kako privzgojiti branje kot vrednoto, ki ostane za zmeraj.

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh