Oglaševanje je pripovedovanje zgodb
Oglaševanje je pripovedovanje zgodb
Prejšnji teden je bil v Portorožu oglaševalski festival Zlati boben. Ob tekmovalnem delu se je vrstilo tudi veliko predavanj, kjer so strokovnjaki iz vsega sveta razmišljali o prihodnosti oglaševanja.
Enkrat na leto se v Portorožu na festivalu zberejo oglaševalske agencije iz različnih držav Evrope in od drugod. Več predstavnikov je bilo z Balkana, iz Rusije, Turčije, Ukrajine in Izraela. V tedenskem programu je najbolj izpostavljeno tekmovanje tiskanih, televizijskih in internetnih oglasov. Ker so me najbolj zanimali TV oglasi, sem si jih imel v torek priložnost ogledovati kar ves dan.
V tekmovalni dvorani je bilo platno, na vsaki strani dvorane pa še po eno, spredaj miza in devet sedežev za člane žirije. Prvi krog izločanja oglasov je šel ekspresno. Oglas se je zavrtel, vsak od članov žirije je pritisnil na gumb IN, če je želel, da se spot uvrsti v finale, in OUT, če ga je izločil. Večinsko mnenje je odločilo. Žirija je bila dobro utečena, saj se ni niti enkrat...