Direkt(no) oglaševanje
Direkt(no) oglaševanje
Oglaševanje na RTV
V času predreferendumskih razprav o RTV – o njeni vlogi, poslanstvu, uravnoteženosti, spolitiziranosti, lastništvu in ne nazadnje finaciranju – se je prav na tej javni, z davkoplačevalskim denarjem in naročnino financirani televiziji, začela reklamna akcija za nov slovenski tabloid. Novi časopis je, kakršen je, ima svoj krog bralcev, v njegovo vsebino se tu ne bi spuščala, saj je stvar preprosta: če ti ni všeč, ga ne kupiš.
Bi pa veljalo kakšno reči o njegovem reklamiranju na televiziji. Pri oglaševanju se vsebini ne da izogniti. Vsiljivo, brezkompromisno ti prikoraka v tvoj dom, ko to najmanj pričakuješ, v času, ko so pred televizijskimi zasloni pogosto tudi otroci. Seveda lahko preklopiš, bo rekel kdo, ampak, lepo prosim, saj ne prižgeš televizorja zato, da boš s prstom na pilotu čakal, kdaj boš preklopil. Vodstvo javne televizije mora samo vedeti, kaj sodi na njene zaslone in kaj ne, in v katerem času ni primerno predvajati takšne reklame.
Zato upravičeno...
Bi pa veljalo kakšno reči o njegovem reklamiranju na televiziji. Pri oglaševanju se vsebini ne da izogniti. Vsiljivo, brezkompromisno ti prikoraka v tvoj dom, ko to najmanj pričakuješ, v času, ko so pred televizijskimi zasloni pogosto tudi otroci. Seveda lahko preklopiš, bo rekel kdo, ampak, lepo prosim, saj ne prižgeš televizorja zato, da boš s prstom na pilotu čakal, kdaj boš preklopil. Vodstvo javne televizije mora samo vedeti, kaj sodi na njene zaslone in kaj ne, in v katerem času ni primerno predvajati takšne reklame.
Zato upravičeno...