Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Komercializacija medijev je globalen problem

Za vas piše:
Manica Ferenc
Objava: 09. 07. 2005 / 22:00
Čas branja: 8 minut
Nazadnje Posodobljeno: 15.07.2009 / 06:13

Komercializacija medijev je globalen problem

Internet je z vidika pastoralnega potenciala neizkoriščen

Jezuit dr. Peter Lah trenutno predava komunikologijo na jezuitski univerzi v St. Louisu v ZDA. Včasih tudi kaj napiše za slovenske medije, njegove prispevke objavljamo tudi v Družini. Z njim smo se pogovarjali o medijskih spremembah in njihovem pomenu za vsakdanje življenje. Zase pravi, da je tudi mrežni duhovnik.

Katere teme so tiste, ki zbudijo vašo pozornost do te mere, da o njih nekaj napišete?
O tem nisem nikdar razmišljal. Odzovem se na stvari, ki se zgodijo v Ameriki in se mi zdi, da imajo določen pomen za Slovenijo in jih potem predstavim slovenski publiki. Velikokrat gre za širše družbene teme, za teme, ki so povezane s Cerkvijo oziroma krščanstvom. Spremljam tudi dogajanje v Sloveniji in če se mi zdi, da bi pri določeni temi lahko kaj povedal, se tudi oglasim.

Ste spremljali tudi polemike okrog zakona o RTV?
Ja, od daleč. Nujno se mi zdi, da se na tem področju nekaj naredi. Naša RTV še ni šla skozi nobeno resno reformo. Osebno...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh