Komercializacija medijev je globalen problem
Komercializacija medijev je globalen problem
Jezuit dr. Peter Lah trenutno predava komunikologijo na jezuitski univerzi v St. Louisu v ZDA. Včasih tudi kaj napiše za slovenske medije, njegove prispevke objavljamo tudi v Družini. Z njim smo se pogovarjali o medijskih spremembah in njihovem pomenu za vsakdanje življenje. Zase pravi, da je tudi mrežni duhovnik.
Katere teme so tiste, ki zbudijo vašo pozornost do te mere, da o njih nekaj napišete?
O tem nisem nikdar razmišljal. Odzovem se na stvari, ki se zgodijo v Ameriki in se mi zdi, da imajo določen pomen za Slovenijo in jih potem predstavim slovenski publiki. Velikokrat gre za širše družbene teme, za teme, ki so povezane s Cerkvijo oziroma krščanstvom. Spremljam tudi dogajanje v Sloveniji in če se mi zdi, da bi pri določeni temi lahko kaj povedal, se tudi oglasim.
Ste spremljali tudi polemike okrog zakona o RTV?
Ja, od daleč. Nujno se mi zdi, da se na tem področju nekaj naredi. Naša RTV še ni šla skozi nobeno resno reformo. Osebno...