Jaz bom, ki bom
Jaz bom, ki bom
»Gospod, Gospod, usmiljen in milostljiv Bog …« (2 Mz 34,6)
»Gospod, Gospod, usmiljen in milostljiv Bog …« (2 Mz 34,6)
Potem ko smo v velikonočnem času obhajali veličastno odrešenjsko dogajanje, nam praznik Svete Trojice usmeri pogled na Začetnika vsega. Z Mojzesom slišimo razodetje, da je GOSPOD (Jahve) usmiljen (rahűm) in milostljiv (hannűn) Bog. To ime je bilo dano Izraelu kot obljuba: Jaz bom, ki bom z vami v vseh vaših stiskah. In tako je starozavezno ljudstvo doživljalo GOSPODA kot edinega, živega, svetega, ljubečega, ljubosumnega Boga, popolnoma drugačnega od vsake primerjave, in hkrati pod podobami iz življenja okoli nas. Končno se nam je razodel v svojem Sinu. »Boga ni nikoli nihče videl; edinorojeni Bog, ki biva v Očetovem naročju, on je razložil« (Jn 1,18). Razložil je neizrekljivo skrivnost, da božja ljubezen do sveta izvira iz večne ljubezni Očeta, Sina in Svetega Duha. Z darovanjem Sina je dokončno razodeto, da Bog ljubi vsakega človeka (Jn 3,16) z isto ljubeznijo, s katero ljubi Sina. Po daru...
Potem ko smo v velikonočnem času obhajali veličastno odrešenjsko dogajanje, nam praznik Svete Trojice usmeri pogled na Začetnika vsega. Z Mojzesom slišimo razodetje, da je GOSPOD (Jahve) usmiljen (rahűm) in milostljiv (hannűn) Bog. To ime je bilo dano Izraelu kot obljuba: Jaz bom, ki bom z vami v vseh vaših stiskah. In tako je starozavezno ljudstvo doživljalo GOSPODA kot edinega, živega, svetega, ljubečega, ljubosumnega Boga, popolnoma drugačnega od vsake primerjave, in hkrati pod podobami iz življenja okoli nas. Končno se nam je razodel v svojem Sinu. »Boga ni nikoli nihče videl; edinorojeni Bog, ki biva v Očetovem naročju, on je razložil« (Jn 1,18). Razložil je neizrekljivo skrivnost, da božja ljubezen do sveta izvira iz večne ljubezni Očeta, Sina in Svetega Duha. Z darovanjem Sina je dokončno razodeto, da Bog ljubi vsakega človeka (Jn 3,16) z isto ljubeznijo, s katero ljubi Sina. Po daru...