Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Dediščina medijskega papeža

Božo Rustja
Za vas piše:
Božo Rustja
Objava: 23. 04. 2005 / 22:00
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 15.07.2009 / 06:07

Dediščina medijskega papeža

O navzočnosti Cerkve v javnih glasilih

Pomenljivo je, da je Janez Pavel II. zadnje svoje besede v obliki apostolskega pisma namenil tistim, ki delajo v različnih medijih, ko jim je 24. januarja 2005 namenil dokument z naslovom Hiter razvoj. S tem je “medijski papež” postavil piko na i svoji odprtosti do medijev. Dobro je vedel, da se danes nič ne zgodi, če se ne zgodi v navzočnosti medijev, in je poudarjal, naj bo Cerkev v njih navzoča.

Njegova odprtost do medijev se kaže tudi v tem, da je v času njegovega papeževanja izšlo kar devet dokumentov, ki govorijo o medijih. Res je, da ni vseh napisal on, ampak jih je večina nastala v papeških svetih, a če jih ne bi želel, jih ne bi bilo. Ne pozabimo, da je 22. novembra 2001 uradno uvedel nov medij, internet, ko je poslal po elektronski pošti prvi cerkveni dokument Apostolsko spodbudo Cerkev v Oceaniji. Pozneje pa napisal pismo o internetu.

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh