Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Nekomercialne« maše

Za vas piše:
Manica Ferenc
Objava: 05. 03. 2005 / 23:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 15.07.2009 / 06:06

»Nekomercialne« maše

Na naše vprašanje, ali so že razmišljali, da bi občasno prenašali maše, so nam pojasnili, da zaenkrat še niso. Jurenec je razložil: »Mi se odločamo za posamezne programe glede na število gledalcev in glede na strošek posamezne produkcije.

Komercialna televizija POP TV bo konec letošnjega leta praznovala deseto obletnico ustanovitve, kar je za televizijo lep uspeh. Tudi zato in zaradi dobrih poslovnih rezultatov v zadnjem letu bo programska ponudba (v teh desetih letih so se združili tudi s komercialno TV Kanal A) v letošnjem letu bogatejša, poleg novih delov že uveljavljenih nadaljevank, serij in oddaj bodo namreč gledalcem ponudili nekatere novosti. Med njimi smo si lahko pred dnevi ogledali razvedrilno oddajo s Sašo Einsiedler »Oprostite, prosim!«.

Leto 2004 ocenjujejo pozitivno ne le v poslovnem smislu, pozitivne so se izkazale tudi kadrovske spremembe med voditelji informativnih oddaj. Po besedah direktorja družbe Pro Plus Marijana Jurenca je gledanost oddaj, kjer so bile kadrovske spremembe opravljene, predvsem v zadnjih štirih mesecih bistveno boljša.

Jurenec je izpostavil tudi tehnične dosežke družbe. Uvedli so nov način distribucije signala, spletni portal 24ur.com pa je s 450.000 različni...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh