Slovenska knjiga je tudi uspešna
Slovenska knjiga je tudi uspešna
Z Mitjem Zupančičem smo se pogovarjali o nedavnem knjižnem sejmu in o razmerah v našem založništvu
Z Mitjem Zupančičem smo se pogovarjali o nedavnem knjižnem sejmu in o razmerah v našem založništvu
Mitja Zupančič je komercialni direktor Družine, predsednik Strokovnega združenja založnikov in knjigotržcev Slovenije pri Gospodarski zbornici Slovenije in član Upravnega odbora knjižnega sejma, odgovoren za strokovni in šolski knjigosled. Čeprav je bil na knjižnem sejmu polno zaseden, si je vzel nekaj časa za pogovor za Družino.
Za vami so naporni dnevi vaše organizacijske vloge na knjižnem sejmu. Kakšni so prvi občutki?
Knjižni sejem v Ljubljani je res nekaj posebnega, saj se na majhnem razstavnem prostoru v Cankarjevem domu na ogled postavi celoletno delo slovenskih založnikov, hkrati pa je tudi po mnenju tujih gostov zelo bogat z organiziranimi dogodki ter spremljajočimi prireditvami. Poseben pečat mu dajejo otroci, tisti najmanjši, pa osnovnošolci in srednješolci, za katere sta organizirana program aktivne...
Mitja Zupančič je komercialni direktor Družine, predsednik Strokovnega združenja založnikov in knjigotržcev Slovenije pri Gospodarski zbornici Slovenije in član Upravnega odbora knjižnega sejma, odgovoren za strokovni in šolski knjigosled. Čeprav je bil na knjižnem sejmu polno zaseden, si je vzel nekaj časa za pogovor za Družino.
Za vami so naporni dnevi vaše organizacijske vloge na knjižnem sejmu. Kakšni so prvi občutki?
Knjižni sejem v Ljubljani je res nekaj posebnega, saj se na majhnem razstavnem prostoru v Cankarjevem domu na ogled postavi celoletno delo slovenskih založnikov, hkrati pa je tudi po mnenju tujih gostov zelo bogat z organiziranimi dogodki ter spremljajočimi prireditvami. Poseben pečat mu dajejo otroci, tisti najmanjši, pa osnovnošolci in srednješolci, za katere sta organizirana program aktivne...