Slava Bogu
Slava Bogu
V Njem je Božja slava: v njegovi ljubezni, izpolnitvi obljube. Vreden je, da ga z življenjem proslavljamo. Z mirom v srcu. Z mirom, ki ga svet ne more dati, saj ga nima. Zato se svet čudi človeku, ki ima Božji mir. In se zanj zanima. »Kdor vidi mene, vidi Očeta« (Jn 14,9). Jezus je dokaz, da Bog biva. Že starozavezna svetopisemska misel pa nas opozarja, da je tudi slog življenja pravičnih dokaz, da Bog biva. Dokaz je še zlasti njihovo živo upanje v večno življenje. Človek, ki resnično upa v večno življenje, se zadrži zelo drugače kot drugi. Sposoben je z ljubeznijo prenašati trpljenje, nad katerim drugi obupujejo. Trpljenje prenaša za druge, da bi dosegli Božje kraljestvo.
»Slava Bogu na višavah in na zemlji mir ljudem« (Lk 2,14).
Kot Božje Dete je Bog »predrl nebesa in stopil dol« (Iz 64,1).
V Njem je Božja slava: v njegovi ljubezni, izpolnitvi obljube. Vreden je, da ga z življenjem proslavljamo. Z mirom v srcu. Z mirom, ki ga svet ne more dati, saj ga nima. Zato se svet čudi človeku, ki ima Božji mir. In se zanj zanima. »Kdor vidi mene, vidi Očeta« (Jn 14,9). Jezus je dokaz, da Bog biva. Že starozavezna svetopisemska misel pa nas opozarja, da je tudi slog življenja pravičnih dokaz, da Bog biva. Dokaz je še zlasti njihovo živo upanje v večno življenje. Človek, ki resnično upa v večno življenje, se zadrži zelo drugače kot drugi. Sposoben je z ljubeznijo prenašati trpljenje, nad katerim drugi obupujejo. Trpljenje prenaša za druge, da bi dosegli Božje kraljestvo.
Tako smo poklicani k zavesti, da si prizadevamo s svojim bivanjem oznanjati bivanje Boga. Kdor pa se preda v Božje roke in se odpov...
Kot Božje Dete je Bog »predrl nebesa in stopil dol« (Iz 64,1).
V Njem je Božja slava: v njegovi ljubezni, izpolnitvi obljube. Vreden je, da ga z življenjem proslavljamo. Z mirom v srcu. Z mirom, ki ga svet ne more dati, saj ga nima. Zato se svet čudi človeku, ki ima Božji mir. In se zanj zanima. »Kdor vidi mene, vidi Očeta« (Jn 14,9). Jezus je dokaz, da Bog biva. Že starozavezna svetopisemska misel pa nas opozarja, da je tudi slog življenja pravičnih dokaz, da Bog biva. Dokaz je še zlasti njihovo živo upanje v večno življenje. Človek, ki resnično upa v večno življenje, se zadrži zelo drugače kot drugi. Sposoben je z ljubeznijo prenašati trpljenje, nad katerim drugi obupujejo. Trpljenje prenaša za druge, da bi dosegli Božje kraljestvo.
Tako smo poklicani k zavesti, da si prizadevamo s svojim bivanjem oznanjati bivanje Boga. Kdor pa se preda v Božje roke in se odpov...