Kakšen Bog mora priti?
Kakšen Bog mora priti?
Dobro se spominjam pisma zdravnice srednjih let. Nisem vedel, da je to njeno zadnje pismo, čeprav se je iz vsebine videlo, da se zaveda, kako resna je njena bolezen. V njem se je osredotočila na bistveno - na svojega moža, na otroke in na najbližje. Naredila je nekakšen »obračun« svojega življenja. Zunanjost ni bila več pomembna. Ko se človek znajde v stiski, ko je »pred zidom«, si mora odgovoriti, kaj je bistveno v življenju.
Podobno stisko doživlja Janez Krstnik v današnjem evangeliju. Okrog sebe nima učencev in ljudje se več ne zatekajo k njemu, ampak je zaprt v ječi. Ve, da ne more pričakovati nič dobrega. Krstnik je oznanjal Odrešenika, mu pripravljal pot, sedaj pa ga v ječi mučijo bistvena vprašanja. Zato si postavlja temeljno vprašanje: je ta, »ki mora priti« (Mt 11, 3), pravi? Podobne trenutke krize poznamo tudi iz življenje svetnikov, ko so doživljali skušnjave o smislu življenja, se pravi o bistvenih stvareh človeškega bivanja. Mučila jih je skušnjava, da n...