Ali si ti?
Ali si ti?
»Ali si ti, kateri mora priti, ali naj drugega čakamo?«
(Mt 11,3).
Vrhunski fizik našega časa Carl Friedrich von Weizsaecker se vpraša, ali je mogoče priti do spoznanja resnice brez ljubezni. Odgovarja, da je v znanosti to mogoče. Znanstveni in tehnični svet novega veka je rezultat človeškega tveganja, da bi prišel do spoznanja resnice brez ljubezni. Spoznanje brez ljubezni samo na sebi ni ne dobro ne slabo. Njegova vrednost je odvisna od tega, kateri moči služi. Človeka je razvezalo njegovih instinktivnih in tradicijskih vezi in ga vrglo v puščavo tehnike brez ljubezni (prim. Die Geschichte der Natur, 126).
Vsaka, tudi znanstvena resnica je človeško učinkovita šele, če je rojena iz ljubezni. Fizik Weizsaecker sprejema Boga Svetega pisma, ki se razodeva v Jezusu Kristusu, Odrešeniku zgodovine. Njegov odnos do človeštva razsvetljuje njegova ljubezen. »Bog je Ljubezen« (1 Jn 4,8), ki vodi zgodovino narave in zgodovino člove...
(Mt 11,3).
Vrhunski fizik našega časa Carl Friedrich von Weizsaecker se vpraša, ali je mogoče priti do spoznanja resnice brez ljubezni. Odgovarja, da je v znanosti to mogoče. Znanstveni in tehnični svet novega veka je rezultat človeškega tveganja, da bi prišel do spoznanja resnice brez ljubezni. Spoznanje brez ljubezni samo na sebi ni ne dobro ne slabo. Njegova vrednost je odvisna od tega, kateri moči služi. Človeka je razvezalo njegovih instinktivnih in tradicijskih vezi in ga vrglo v puščavo tehnike brez ljubezni (prim. Die Geschichte der Natur, 126).
Vsaka, tudi znanstvena resnica je človeško učinkovita šele, če je rojena iz ljubezni. Fizik Weizsaecker sprejema Boga Svetega pisma, ki se razodeva v Jezusu Kristusu, Odrešeniku zgodovine. Njegov odnos do človeštva razsvetljuje njegova ljubezen. »Bog je Ljubezen« (1 Jn 4,8), ki vodi zgodovino narave in zgodovino člove...