Ali bo lepota ostala samo še krščanska?
Ali bo lepota ostala samo še krščanska?
Skoraj ga ni človeškega bitja, ki ne bi bilo tako ali drugače dovzetno za lepoto.
Če je ne čuti v naravi, jo čuti v tehniki; če je ne čuti v umetnosti, jo čuti v športu, če je ne čuti v nežnosti, jo čuti v bojevitosti (naj spomnim na občudovanje, ki so ga tudi sovražnikom Nemcev zbujale nemške vojaške uniforme …).
A čut za lepo ni samo eden najbolj prefinjenih organov, s katerim človek dojema svet.
V krščanski viziji je lepota ena od soznačnic za krščanskega Boga, ki ni samo absolutna Resnica in Dobrota, ampak tudi absolutna Lepota.
V Svetem pismu - posebno v Stari zavezi - je Bog govoril kot edinstven besedni umetnik (Job , Visoka pesem, Psalmi, Knjiga modrosti …). Te svoje lepote ni odvzel našemu planetu niti potem, ko ga je po človekovem uporu preklel. Ni mu odvzel čudeža vegetacije, nebesne sinjine, zvezdnih noči, šumečih slapov in polnih sadovnjakov, veličastva voda in gora … Predvsem pa ni odvzel padlemu bitju org...
Če je ne čuti v naravi, jo čuti v tehniki; če je ne čuti v umetnosti, jo čuti v športu, če je ne čuti v nežnosti, jo čuti v bojevitosti (naj spomnim na občudovanje, ki so ga tudi sovražnikom Nemcev zbujale nemške vojaške uniforme …).
A čut za lepo ni samo eden najbolj prefinjenih organov, s katerim človek dojema svet.
V krščanski viziji je lepota ena od soznačnic za krščanskega Boga, ki ni samo absolutna Resnica in Dobrota, ampak tudi absolutna Lepota.
V Svetem pismu - posebno v Stari zavezi - je Bog govoril kot edinstven besedni umetnik (Job , Visoka pesem, Psalmi, Knjiga modrosti …). Te svoje lepote ni odvzel našemu planetu niti potem, ko ga je po človekovem uporu preklel. Ni mu odvzel čudeža vegetacije, nebesne sinjine, zvezdnih noči, šumečih slapov in polnih sadovnjakov, veličastva voda in gora … Predvsem pa ni odvzel padlemu bitju org...