Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Najstniki in modne znamke

Za vas piše:
Marijana Mandić
Objava: 13. 11. 2004 / 23:00
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 05.08.2011 / 06:36

Najstniki in modne znamke

Odraščajoči otroci začnejo uveljavljati svoj slog oblačenja, ki izziva starše: »Takšen pa že ne boš hodil naokoli!«

To, da je postalo otroštvo ogrožena vrsta, lahko sklepamo tudi po oblekah deset, enajstletnikov.
Le redkokatero dekle te starosti bo za šolo z veseljem obleklo trenirko z medvedkom, ki ste jo ujeli na znižanju, in redkokateri fant bi si navdušeno nataknil črne čevlje z vezalkami. Ankete so celo pokazale, da bi se najstniki odpovedali zimskim in letnim počitnicam, da bi jim starši kupili »kul« oblačila.


Eksperimentiranje se začne
Psihologi zmajujejo z glavo, da se je zgornja meja otroštva, žal, spustila na dopolnjenih deset let pri deklicah in le na kakšno leto več pri dečkih. Kar sladkobno pohvalite vašo desetletnico, kako priden otrok je! Zviška vas bo pogledala, v elastičnih kavbojkah (te si šolarke danes najbolj želijo) in rekla: »Daj, ne bodi otročja, mami!« Če bi prisluhnili...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh