Za pluralno šolo
Za pluralno šolo
Vzgoja - temelj razvoja in kulture
V ponedeljek, 27. septembra, je Društvo pobuda za šolo po meri človeka pripravilo v Cankarjevem domu v Ljubljani javno tribuno.
Pobudniki okrogle mize imajo za izhodišče namen vzgoje: oblikovati osebnostno zrele, samostojne, svobodne in ustvarjalne ljudi.
Vabljeni predavatelji so v uvodnem prvem delu javne razprave govorili o pomenu vzgoje od antike do današnjih dni in skušali odgovoriti na vprašanja staršev o tem, kako vzgajati danes. Etično ravnanje učiteljev so nadgradili s predstavitvijo pomena etičnega kodeksa učitelja. Ta mora pri svojem delu upoštevati tudi vzgojno vlogo pravilnikov in možnosti odpiranja šole v nov prostor šolskega okoliša in njeno nalogo, da soustvarja lokalno skupnost.
Okrogla miza je poudarila nekatere smernice. Potrebno je ozaveščati starše o pomenu zdrave vzgoje in bolje poskrbeti za osebnostno oblikovanje učitelja. Začne naj se politična dejavnost za pluralizacijo šolstv...
V ponedeljek, 27. septembra, je Društvo pobuda za šolo po meri človeka pripravilo v Cankarjevem domu v Ljubljani javno tribuno.
Pobudniki okrogle mize imajo za izhodišče namen vzgoje: oblikovati osebnostno zrele, samostojne, svobodne in ustvarjalne ljudi.
Vabljeni predavatelji so v uvodnem prvem delu javne razprave govorili o pomenu vzgoje od antike do današnjih dni in skušali odgovoriti na vprašanja staršev o tem, kako vzgajati danes. Etično ravnanje učiteljev so nadgradili s predstavitvijo pomena etičnega kodeksa učitelja. Ta mora pri svojem delu upoštevati tudi vzgojno vlogo pravilnikov in možnosti odpiranja šole v nov prostor šolskega okoliša in njeno nalogo, da soustvarja lokalno skupnost.
Okrogla miza je poudarila nekatere smernice. Potrebno je ozaveščati starše o pomenu zdrave vzgoje in bolje poskrbeti za osebnostno oblikovanje učitelja. Začne naj se politična dejavnost za pluralizacijo šolstv...